بخش چهارم ، گرامی داشت اول ماه مه، ترانه سرود خوانی Jenny وAron، در ادامه Aron از عدم آشنایی اروپا با هنر انقلابی و مبارزاتی ایران می گوید با یادی از سعید سلطانپور سرود باد و طوفان را به فارسی می خواند

Check Also

اطلاعیه شورای استکهلم، رفیق فریدون اختیاری ما را تنها گذاشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *