https://www.youtube.com/watch?v=s0m3af_nBps&t=4s
بخش چهارم ، گرامی داشت اول ماه مه، ترانه سرود خوانی Jenny وAron، در ادامه Aron از عدم آشنایی اروپا با هنر انقلابی و مبارزاتی ایران می گوید با یادی از سعید سلطانپور سرود باد و طوفان را به فارسی می خواند